تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 19:40
کد خبر : 2391

نخستین مجموعه بی کلام وحید پویان منتشر شد

نخستین مجموعه بی کلام وحید پویان منتشر شد

نخستین مجموعه آثار بی‌کلام «وحید پویان»، آهنگساز و نوازنده فلامنکو با عنوان «جهان در دستان من» پیش‌روی شنوندگان قرار گرفت.   وحید پویان در تازه‌ترین فعالیت خود یک آلبوم بی‌کلام با عنوان جهان در دستان من را شامل شش قطعه در قالب موسیقی پاپ فلامنکو منتشر کرد.وی  از آهنگسازان و نوازندگان موسیقی ست که سابقه همکاری

3 3 1024x640 - نخستین مجموعه بی کلام وحید پویان منتشر شد

نخستین مجموعه آثار بی‌کلام «وحید پویان»، آهنگساز و نوازنده فلامنکو با عنوان «جهان در دستان من» پیش‌روی شنوندگان قرار گرفت. 

 وحید پویان در تازه‌ترین فعالیت خود یک آلبوم بی‌کلام با عنوان جهان در دستان من را شامل شش قطعه در قالب موسیقی پاپ فلامنکو منتشر کرد.وی  از آهنگسازان و نوازندگان موسیقی ست که سابقه همکاری با رضا صادقی، مهدی یراحی، احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش و دیگر خوانندگان موسیقی پاپ را در کارنامه کاری خود دارد.
وحید پویان که سبک فلامنکو بزرگ‌ترین الهام‌بخش او طی سال‌ها فعالیتش در موسیقی بوده، درباره انتشار نخستین مجموعه آثار خود توضیح داد: دلیل اصلی انتشار این آلبوم آشنایی طیف گسترده‌تری از مخاطبان با موسیقی فلامنکو در قالب راحت‌تر بود. زیرا این سبک ممکن است در دستگاه‌های گوناگون به‌تنهایی از حوصله مخاطبان ایرانی خارج یا برای آنان ناآشنا باشد. به همین خاطر تلاش کردم تا با ترکیب ریتم‌های شرقی و سیکل آکوردهای پاپ قالب این آهنگ‌ها را به سلیقه مخاطب ایرانی نزدیک‌تر کنم. 

 این آهنگساز انتشار نخستین آلبوم بی‌کلام خود را اتفاقی مهم در دوره فعالیتش عنوان کرد. او افزود: ازآنجاکه موسیقی فلامنکو برای من از ابتدای شروع فعالیتم تاامروز، بسیار الهام‌بخش بوده درنتیجه انتشار مجموعه آثارم در این سبک، از ارزش بالایی برخوردار است. این یکی از مهم‌ترین ساخته‌هایم محسوب می‌شود زیرا همیشه برای آهنگسازی در کارهای باکلام پاپ نیز از سبک فلامنکو ایده گرفته‌ام. 

آلبوم بی‌کلام جهان در دستان من با آهنگسازی وحید پویان توسط موسسه نوای اساطیر از طریق وب‌سایت‌های معتبر موسیقی و پلتفرم‌های بین‌المللی در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.