تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 14:52
کد خبر : 2649

سرپرست معاونت هنری وزارت ارشاد:

مشکل برگزاری کنسرت از سوی تهیه کننده‌ها است

مشکل برگزاری کنسرت از سوی تهیه کننده‌ها است
با آغاز دولت سیزدهم و شتاب در واکسیناسیون عمومی وضعیت برای همگان بهتر شده است. همین امر باعث شد نحوه برگزاری فعالیت‌های فرهنگی‌هنری مجدداً بازبینی شود.

سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به محدودیت و تعطیلی‌های ناشی از انتشار ویروس کرونا که دامن‌گیر اهالی و اماکن فرهنگی‌هنری شد، بیان کرد: با آغاز دولت سیزدهم و شتاب در واکسیناسیون عمومی وضعیت برای همگان بهتر شده است. همین امر باعث شد نحوه برگزاری فعالیت‌های فرهنگی‌هنری مجدداً بازبینی شود. محمود شالویی، افزود: خوشبختانه سالن‌های سینما و نمایش از هفته‌های پیش بازگشایی و با استقبال خوب مخاطبان مواجه شدند. بحث برگزاری کنسرت هم در ستاد مقابله با کرونا مورد بررسی قرار گرفت و وزیر ارشاد هم پیگیری مجدانه برای بازگشایی سالن‌های موسیقی انجام دادند. در نهایت مقرر شد که هنرمندان عرصه موسیقی هم فعالیت‌های خود را از سر بگیرند. وی با بیان اینکه سالن‌های موسیقی از یکم آذرماه اجازه بازگشایی و فعالیت داشته‌اند، گفت: در حال حاضر مشکل برگزاری کنسرت از سوی وزارت ارشاد نیست بلکه به عدم توافق‌های مالی بین تهیه‌کننده و مدیران سالن مربوط می‌شود. فقط بحث مجوز در دست ماست که از اول آذرماه به هر تهیه‌کننده واجد شرایط اعطا می‌شود.

شالویی در خصوص افزایش قیمت بلیط کنسرت‌ها توضیح داد: از دوستان تقاضا کردیم که قیمت‌ها و نرخ‌های جدید را مورد بررسی قرار دهند، تا افزایش چشمگیر در این بخش نداشته باشیم. امیدواریم تهیه‌کننده و سالن‌دار به یک توافق برسند، ما دوست نداریم که هیچ کدام از اعضا ضرر مالی متحمل شوند، از طرفی حفظ مخاطب دغدغه اصلی ماست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.