تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 22:06
کد خبر : 2952

تور کنسرت‌های «با من بخوان» در خارج از ایران

قربانی در آلمان و سوئیس کنسرت میدهد

قربانی در آلمان و سوئیس کنسرت میدهد
علیرضا قربانی از خوانندگان شناخته شده موسیقی ایرانی طی روزهای آینده در قالب پروژه «با من بخوان» مجموعه کنسرت هایی را در کشورهای آلمان و سوئیس برگزار می‌کند. 

علیرضا قربانی از خوانندگان شناخته شده موسیقی ایرانی طی روزهای آینده در قالب پروژه «با من بخوان» مجموعه کنسرت هایی را در کشورهای آلمان و سوئیس برگزار می‌کند.  علیرضا قربانی در توضیح این کنسرت‌ها در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: «بعد از مدت‌های طولانی فرصتی دست داد تا بتوانیم تور کنسرت‌های «با من بخوان» را در خارج از ایران روی صحنه ببریم. همان طور که مطلع هستید ما در حال اجرای این پروژه در تهران بودیم. متاسفانه همه‌گیری این بیماری در ایران و تمام جهان شروع شد و تمامی برنامه‌های هنری تاکنون به تعویق افتادند. طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بود که تعداد برنامه‌های بیشتری در این سری از کنسرت ها داشته باشیم. متاسفانه به خاطر شرایط غیرقابل پیش بینی به وجود آمده اخیر بیشتر این کنسرت‌ها لغو یا به تاخیر افتاده‌اند. بنابراین فعلاً فرصت را مغتنم می‌دانیم که در تاریخ ۱۱ دسامبر(۲۰آذر) در اشتورتگارت آلمان و ۱۶ دسامبر (۲۵آذر) در ژنو سوییس میزبان شما هنردوستان باشیم.»

این خبر حاکی است، «با من بخوان» به آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی عنوان یکی از پروژه‌های مهم و پرطرفدار علیرضا قربانی طی سال‌های اخیر است. این قطعه مرداد ماه سال ۱۳۹۹ در قالب یک آلبوم منتشر و کنسرت‌های متعددی نیز از این پروژه پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.