تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 20:13
کد خبر : 3604

به آهنگسازی کارن همایونفر

نسخه دیجیتالی موسیقی «به وقت شام» منتشر شد

نسخه دیجیتالی موسیقی «به وقت شام» منتشر شد
نسخه دیجیتالی آلبوم موسیقی متن فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و آهنگسازی کارن همایونفر توسط سازمان هنری رسانه‌ای اوج منتشر شد.

نسخه دیجیتالی موسیقی متن فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و آهنگسازی کارن همایونفر همزمان با سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط سازمان هنری رسانه‌ای اوج در قالب یک آلبوم موسیقایی منتشر شد. «مقدمه»، «به وقت شام»، «آسمانی»، «آواز اسرا»، «ناگهان غربت»، «انتحاری»، «پدر، پسر»، «نبرد»، «آشیانه»، «فرودگاه»، «آماده برای پرواز»، «دلتنگی»، «هجوم»، «باند فرودگاه»، «اطلاعات»، «مسلخ عشق»، «لبه خطر»، «نجات یافته»، «قربانیان»، «شهر سوخته»، «ویرانی»، «تاریخ رنج» عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

ابراهیم حاتمی کیا در مراسم رونمایی از آلبوم «به وقت شام» بود که خطاب به حاضران در برنامه گفت: وقتی این موسیقی در سالن پخش اشک من هم سرازیر شد و این یعنی اینکه موسیقی فیلم کار خودش را انجام داده است. من فیلمسازی هستم که در همه امور مربوط به سینما مسلطم اما موسیقی فیلم تنها بخشی است که در آن هیچ کاری از دستم بر نمی‌آید. در موسیقی فیلم «به وقت شام» هم همین شرایط را داشتم اما کنار کارن همایونفر نشستم و حالم درباره فیلم را روایت کرد. گرچه بسیار نگران بودم و در مقاطعی هم موسیقی‌ها را ساده قبول نکردم اما وقتی در نهایت موسیقی متن فیلم را شنیدم دیدم اتفاق افتاده است. دیدم و شنیدم که این موسیقی احوال دوران ماست و فکر می‌کنم پژواک این موسیقی از خود فیلم «به وقت شام» جلوتر می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.