تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1400 - 12:59
کد خبر : 438

دیدار اساتید موسیقی ایران

دیدار اساتید موسیقی ایران

هنر موسیقی چند روز بعد از تولد ۷۰ سالگی؛ شهرام ناظری برای حسین علیزاده آواز خواند خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی به مناسبت سالروز تولد حسین علیزاده آواز خواند تا شمع ۷۰ سالگی آهنگساز و نوازنده پیشکسوت کشورمان در سایه این دوستی طولانی خاموش شود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور رسانه‌ای برنامه، شوالیه آواز

هنر موسیقی

چند روز بعد از تولد ۷۰ سالگی؛

شهرام ناظری برای حسین علیزاده آواز خواند

3879749 - دیدار اساتید موسیقی ایران
خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی به مناسبت سالروز تولد حسین علیزاده آواز خواند تا شمع ۷۰ سالگی آهنگساز و نوازنده پیشکسوت کشورمان در سایه این دوستی طولانی خاموش شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور رسانه‌ای برنامه، شوالیه آواز ایران به مناسبت سالروز تولد استاد حسین علیزاده آواز خواند تا شمع ۷۰ سالگی آهنگساز و نوازنده پیشکسوت کشورمان در سایه این دوستی طولانی و پربار خاموش شود.

شهرام ناظری که تنها مهمان جشن تولد کوچک حسین علیزاده بود، برای رفیق دیرینش آواز خواند و او را برای لحظاتی مهمان آواز ایرانی کرد.

حسین علیزاده نیز پس از فوت کردن شمع تولد ۷۰ سالگی‌اش گفت: «امروز برایم روز غرورآمیزی است و افتخار بزرگی است که یکی از ادیب‌ترین و بهترین دوستانم تا این حد به لطف دارد و آنقدر این دوستی ارزش دارد که اگر هر روز آن را غبارروبی کنیم و صیغل بدهیم، مثل یک مروارید درخشان می‌شود.

وی همچنین گفت: دوستی من و شهرام ناظری تا وقتی زنده‌ایم و حتی اگر یکی از ما در این جهان نباشیم، یادگاری برای نسل بعد است. جوان‌ها بدانند هنر بدون عشق معنا ندارد و دوستی و رفاقت ما چاشنی‌اش عشق است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.