تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 20:39
کد خبر : 2305

تالار وحدت میزبان اجرای ۹۰ نوازندۀ تنبور می شود

تالار وحدت میزبان اجرای ۹۰ نوازندۀ تنبور می شود

گروه بزرگ جامی به سرپرستی رضا علی‌آبادی با همراهی ۹۰ نوازندۀ تنبور در تالار وحدت چهار قطعه را ضبط و به‌زودی منتشر خواهد کرد. رضا علی‌آبادی، درباره آخرین فعالیت‌های این گروه توضیح داد: چهار قطعه به آهنگسازی بنده به همراه گروهی متشکل از ۹۰ نوازنده در تالار وحدت ضبط شده است. تهیه‌کننده ‌و کارگردان این

1 4 1024x640 - تالار وحدت میزبان اجرای ۹۰ نوازندۀ تنبور می شود

گروه بزرگ جامی به سرپرستی رضا علی‌آبادی با همراهی ۹۰ نوازندۀ تنبور در تالار وحدت چهار قطعه را ضبط و به‌زودی منتشر خواهد کرد. رضا علی‌آبادی، درباره آخرین فعالیت‌های این گروه توضیح داد: چهار قطعه به آهنگسازی بنده به همراه گروهی متشکل از ۹۰ نوازنده در تالار وحدت ضبط شده است. تهیه‌کننده ‌و کارگردان این چهار اثر آقایان سعید و مسعود برزی هستند و ناشر آن نیز «هفدانگ» خواهد بود.

علی‌آبادی در ادامه گفت: اعضای گروه جامی، اعضای ثابت و همگی از شاگردان بنده هستند. این گروه با اعلان فراخوان تشکیل نشده است و معمولاً اعضا از آکادمی تحت نظارت و تدریس اینجانب انتخاب می‌شوند. در چند ماه اخیر به همراه این گروه بالغ بر شش ویدئوکلیپ ضبط و منتشر شده است که بیشتر آنها در دسترس عموم قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این گروه بزرگ ساز مقامی و نواحی بیش از پیش به حمایت دستگاه‌های دولتی برای بقا نیاز دارد.

در آینده نزدیک در صورت حمایت‌های بیشتر، گروه برای اجرای کنسرت آماده خواهد شد، هرچند که با شرایط نامساعد کنونی اجرای این ایده کمی دور از ذهن است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.