تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 21:39
کد خبر : 2576

موسیقی دفاع مقدس

یادواره «سازهای خاکی» برگزار شد

یادواره «سازهای خاکی» برگزار شد
یادواره «سازهای خاکی» با نکوداشت خاطره حضور نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت برگزار شد.

یادواره «سازهای خاکی» با نکوداشت خاطره حضور نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس   با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برگزار شد.

 دکتر اسماعیلی وزیر ارشاد در سخنانی با قدردانی از هنرمندانی که در عرصه دفاع مقدس خالق آثار ماندگاری بودند، افزود: ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام تلاشمان در دوره جدید این است که به داشته‌های غنی مان بیفزاییم. اینها ظرفیت‌های بزرگی است که فرهنگ دفاع مقدس و شهادت را برای ما خلق کرد. خبر2 1 300x188 - یادواره «سازهای خاکی» برگزار شد

این خبر حاکی است، حاج صادق آهنگران در این مراسم قطعاتی از نوحه های دفاع مقدس را اجرا و خاطراتی از آن دوران را بیان کرد. همچنین از سوی دست‌اندرکاران یادواره سازهای خاکی از هنرمندان پیشکسوت عرصه دفاع مقدس در حضور وزیر ارشاد با اهدای لوح سپاس تقدیر شد. صادق آهنگران، اسفندیار قره باغی، محمدعلی گلریز، محمدرضا جعفری بهنام، کریم کریمی، محمدرضا پناهی نژاد، بابک میردادیان، علی ضرابی، سیامک کریم پور، ناصر رحیمی، رضا صنعتی نژاد، محمدرضا صفی، حسن زهری، جهانگیر زمانی، احمد عزیز، مسعود عالی، شاهرخ شیردوست، بهروز اسلامی، همایون رحیمیان، از جمله افرادی بودند که در این مراسم از آنها قدردانی شد.

اجرای چند برنامه موسیقایی با هنرمندی اسفندیار قره باغی، محمد گلریز، محمدرضا صفی با همراهی نوازندگان پیشکسوت و جوان ارکستر سمفونیک تهران از بخش‌های مختلف یادواره سازهای خاکی در تالار وحدت بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.