تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 20:48
کد خبر : 3096

انجمن مدیران آموزشگاه های موسیقی خراسان رضوی

انجمن مدیران آموزشگاه های موسیقی خراسان رضوی

صبح روز یکشنبه ۲۱ آذر ماه هیات مدیره جدید انجمن صنفی مدیران آموزشگاه های موسیقی خراسان رضوی انتخاب شدند به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی خراسان مجمع عمومی انجمن صنفی مدیران آموزشگاه های موسیقی خراسان رضوی با هدف استماع گزارش عملکرد هیات مدیره، خزانه داری، بازرسان و همچنین برگزاری انتخابات هیات مدیره بر گزار شد

صبح روز یکشنبه ۲۱ آذر ماه هیات مدیره جدید انجمن صنفی مدیران آموزشگاه های موسیقی خراسان رضوی انتخاب شدند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی خراسان مجمع عمومی انجمن صنفی مدیران آموزشگاه های موسیقی خراسان رضوی با هدف استماع گزارش عملکرد هیات مدیره، خزانه داری، بازرسان و همچنین برگزاری انتخابات هیات مدیره بر گزار شد .
مهدی ترکمنی که ریاست دوره قبل انجمن صنفی مدیران آموزشگاه های موسیقی خراسان را به عهده داشت در ابتدای نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این انجمن ، از همراهی و تلاش هیات مدیره پیشین قدردانی نمود .
در ادامه با حضور نماینده ویژه اداره کار و امور اجتماعی استان و پس از شمارش آراء حامد طاهری تهرانیان، محمد حقگو و هادی رضایی به عنوان عضو اصلی و سمیه اسماعیل زاده و فیروزه خراسانی به عنوان عضو علی البدل و حسین نثاری به عنوان بازرس انتخاب شدند.
تاکید بر گره گشایی از مسائل و مشکلات صنفی و معیشتی مدیران و مدرسان آموزشگاه ها ،ارتقاء توان آموزشی مدرسین و بهره مندی از تکنیک های نوین آموزشی از دیگر مسایل مطرح شده در این نشست بود .
عدم حضور اعضاء هیات مدیره قبلی در سالن اجتماعات پردیس هنر اردیبهشت که محل برگزاری این رویداد بود از حواشی و نکات قابل الذکر است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.