تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 - 20:52
کد خبر : 3246

یکم دی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره موسیقی فجر

یکم دی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره موسیقی فجر

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی و غیر رقابتی این دوره از جشنواره که ثبت نام آن از آبان ماه آغاز شده بود، یکم دیماه به اتمام رسیده و این مهلت تمدید نخواهد شد. فراخوان بخش رقابتی به صورت باکلام و بی‌کلام در بخش‌های موسیقی

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی و غیر رقابتی این دوره از جشنواره که ثبت نام آن از آبان ماه آغاز شده بود، یکم دیماه به اتمام رسیده و این مهلت تمدید نخواهد شد.

فراخوان بخش رقابتی به صورت باکلام و بی‌کلام در بخش‌های موسیقی (دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی، پاپ، معاصر و ارکسترال ایران، کودک) و ناشر برگزیده و فراخوان بخش غیر رقابتی  بر اساس آیین نامه جشنواره با هدف شناسایی، ظرفیت سازی و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه هنرمندان و گروه‌های موسیقی سراسر کشور با اولویت معیارهای هنری در هر شاخه از موسیقی تهیه و تنظیم شده است.

گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه اجرای صحنه‌ای و صاحبان آثار براساس اعلام فراخوان بخش رقابتی و غیر رقابتی تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۱ دیماه ۱۴۰۰  فرصت دارند بر اساس شرایط جشنواره در سایت به نشانی  www.fajrmusicfestival.com ثبت نام کرده و یا به صورت حضوری  آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس  تهران، خیابان انقلاب، خیابان خارک،کوچه هانری کربن، پلاک ۱۸ طبقه سوم ارایه کنند.

سی‌وهفتمین جشنوارۀ موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری دکتر حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی(جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

جشنوارهٔ موسیقی فجر مهمترین جشنوارهٔ موسیقی ایران است که به مناسبت پیروزی انقلاب سال ۱۳۵۷، از سال ۱۳۶۴ تاکنون معمولاً در میانه بهمن ماه هر سال در تهران برگزار میشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.