تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 18:49
کد خبر : 1775

آلبوم جدید سالار عقیلی به نام خانه تنهایی

آلبوم جدید سالار عقیلی به نام خانه تنهایی

تازه‌ترین قطعات سالار عقیلی ـ خواننده موسیقی ایران ـ در قالب آلبومی با عنوان «خانه تنهایی» از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر می‌شود.   سعید فرجپوری و سالار عقیلی جدیدترین کار مشترکشان را به زودی از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر خواهند کرد.این دو هنرمند در سال‌های اخیر همکاری‌های متعددی در قالب کنسرت و

2 - آلبوم جدید سالار عقیلی به نام خانه تنهایی
22 - آلبوم جدید سالار عقیلی به نام خانه تنهایی

تازه‌ترین قطعات سالار عقیلی ـ خواننده موسیقی ایران ـ در قالب آلبومی با عنوان «خانه تنهایی» از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر می‌شود.

  سعید فرجپوری و سالار عقیلی جدیدترین کار مشترکشان را به زودی از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر خواهند کرد.این دو هنرمند در سال‌های اخیر همکاری‌های متعددی در قالب کنسرت و یا تولید آلبوم داشتند.

«گریه پنهان» در مایه شوشتری با شعری از شهریار- «نگاه آشنا» در دستگاه همایون با شعری از حافظ – «ساز و آواز» در مایه شوشتری با شعری از رهی معیری- «حرف بزن» در گوشه بیداد با شعری از محمدعلی بهمنی- «خانه تنهایی» در مایه افشاری با شعری از سایه- «یار من» در مایه افشاری با شعری از مولانا در کنار تکنوازی کمانچه سعید فرجپوری قطعه های این آلبوم هستند.

پیش فروش آلبوم «خانه تنهایی» هم اکنون آغاز شده.  علاقمندان می‌توانند هفته آینده آلبوم فیزیکی را از مراکز معتبر تهیه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.