تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 18:56
کد خبر : 1902

آیینِ سال‌نوای موسیقی ایران بهار ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

آیینِ سال‌نوای موسیقی ایران بهار ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

 آیینِ سال‌نوای موسیقی ایران پس از پنج دوره برگزاری و یک دوره سکوت، در بهار سال ۱۴۰۱ با اجرای برنامه‌های ویژه‌ای، هفتمین دوره‌ی خود را برگزار خواهد کرد. به گزارش موسیقی ما، در همین رابطه علی جعفری پویان مدیر هنری سال‌نوا گفت: «در هفتمین دورهٔ سال‌نوا قصد داریم با نظرسنجی و مشارکتِ موسیقی‌دانان، بخش ویژه‌ای

3 2 1024x640 - آیینِ سال‌نوای موسیقی ایران بهار 1401 برگزار می‌شود

 آیینِ سال‌نوای موسیقی ایران پس از پنج دوره برگزاری و یک دوره سکوت، در بهار سال ۱۴۰۱ با اجرای برنامه‌های ویژه‌ای، هفتمین دوره‌ی خود را برگزار خواهد کرد.
 
به گزارش موسیقی ما، در همین رابطه علی جعفری پویان مدیر هنری سال‌نوا گفت: «در هفتمین دورهٔ سال‌نوا قصد داریم با نظرسنجی و مشارکتِ موسیقی‌دانان، بخش ویژه‌ای با عنوانِ «تندیسِ قرنِ سال‌نوای موسیقی ایران» داشته باشیم و در رشته‌های مختلف، به هنرمندانِ منتخبِ یک قرن گذشتهٔ موسیقی ایران، (از سال ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰) این تندیس‌های ویژه را اهدا کنیم.»
 
او درباره‌ی چگونگی انتخاب هنرمندان افزود: «هنرمندانِ برگزیده، از طریق آرای تخصصیِ موسیقی‌دانان، تعیین و معرفی خواهند شد که به زودی از طریق وبسایت، شرایط شرکت در نظرخواهی‌ها و رأگیری‌ها اعلام می‌شود.»

محمدمهدی گورنگی مدیر اجرایی سال‌نوا در ارتباط با نحوهٔ اجرایی شدنِ این رویداد ادامه داد: «به زودی از طریق وبسایت سال‌نوا فراخوانِ عضویت در سال‌نوا به همراه شرایطِ آن منتشر خواهد شد. پس از آن طی یک بازهِ زمانی، اعضای سال‌نوا نظر و رأی خود را در رشته‌های تعیین‌شده ثبت خواهند کرد که در نهایت هنرمندانِ برگزیده با نظارت «شورای تخصصیِ سال‌نوا» مشخص خواهند شد. ضمناً جزئیات رأی‌های ثبت شدهٔ همهٔ مشارکت‌کنندگان به صورت کاملاً شفاف، پس از اختتامیه در وبسایت سال‌نوا قابل مشاهده خواهد بود.»
 
 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.