تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 18:40
کد خبر : 2026

اولین همکاری مشترک وحید تاج و عایشه گل جوشکن

اولین همکاری مشترک وحید تاج و عایشه گل جوشکن

  دو خواننده ایرانی و ترکیه‌ای « وحید تاج » و « عایشه گل جوشکن »در قالب یک پروژه تصویری کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. این دو هنرمند قطعاتی از ساخته‌های فرشاد محمدی را با هم خوانده‌اند. ضبط موسیقی و ویدیوی این اجرا انجام شده و قرار است به زودی منتشر شود. فرشاد محمدی یکی از موزیسین‌هایی

خبر27 1024x640 - اولین همکاری مشترک وحید تاج و عایشه گل جوشکن

  دو خواننده ایرانی و ترکیه‌ای « وحید تاج » و « عایشه گل جوشکن »در قالب یک پروژه تصویری کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. این دو هنرمند قطعاتی از ساخته‌های فرشاد محمدی را با هم خوانده‌اند. ضبط موسیقی و ویدیوی این اجرا انجام شده و قرار است به زودی منتشر شود.

فرشاد محمدی یکی از موزیسین‌هایی است که طی سال‌های گذشته همکاری با خوانندگان مختلف به عنوان آهنگساز و نوازنده داشته است.همچنین  وی فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه پژوهش موسیقی انجام داده. او در سال‌های گذشته با چند هنرمند مطرح بین‌المللی هم همکاری‌های دیگری انجام داده بود. فرشاد محمدی علاوه بر آهنگسازی، مدیریت این پروژه را هم بر عهده دارد.

درباره جزئیات اجرای مشترک وحید تاج و عایشه گل جوشکن به «موسیقی ما» گفته است:«اجرای وحید تاج و عایشه گل جوشکن در قالب یک ویدیوی سی و پنج دقیقه‌ای ضبط شده است. در قالب مجموعه‌ای به همراه مستندی از روند تولید آثار و همچنین پشت صحنه‌های جذاب به زودی در سطح بین‌المللی منتشر می‌شود. بخشی از ضبط موسیقی در ایران و توسط نوازنده‌های برجسته کشور خودمان انجام شده است. بخش دیگری هم در ترکیه و توسط هنرمندان سرشناس ضبط شده است. در حقیقت برای ضبط پروژه تصویری وحید تاج و عایشه گل جوشکن، عوامل تولید را از ایران به ترکیه بردیم و در نهایت خروجی اثر بسیار خوب و رضایت بخش بود. »

فرشاد محمدی در ادامه اعلام کرد:« اجرای مشترک وحید تاج و عایشه گل جوشکن شامل چهار قطعه است. اشعار فارسی آن از سروده‌های مولانا و «مرضیه فروغی» است. اشعار ترکی هم توسط «کامران رسول‌زاده» سروده شده است.
فرشاد محمدی نهایتاً درباره جزئیات انتشار این آثار و نسخه تصویری آنها گفت:« با توجه به اجرای مشترک وحید تاج با عایشه گل جوشکن امکان انتشار در ایران را ندارد. اما احتمالاً یکی از آهنگ‌های این مجموعه را با تغییر مختصری برای اخذ مجوز به وزارت ارشاد ارائه و سپس در ایران منتشر کنیم. »

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.