تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 19:01
کد خبر : 2187

اولین آلبوم میلاد مهرآوا رونمایی شد

اولین آلبوم میلاد مهرآوا رونمایی شد

مراسم رونمایی از اولین آلبوم « میلاد مهرآوا » با نام کنارم بمان برگزار شد. عوامل اثر و هنرمندانی چون بابک رادمنش، رازمیک اوهانیان، مسعود فروتن، مهدی شمس نیکنام، حمید غلامعلی، فرهاد هراتی، احمد میرمعصومی، محمود منتظم صدیق، محمود نوذری، احسان نی زن، محمدرضا قاضی، محمدحسین تفرشی، داود منادی، علی دینه و بسیاری دیگر از

30 1 1024x640 - اولین آلبوم میلاد مهرآوا رونمایی شد

مراسم رونمایی از اولین آلبوم « میلاد مهرآوا » با نام کنارم بمان برگزار شد. عوامل اثر و هنرمندانی چون بابک رادمنش، رازمیک اوهانیان، مسعود فروتن، مهدی شمس نیکنام، حمید غلامعلی، فرهاد هراتی، احمد میرمعصومی، محمود منتظم صدیق، محمود نوذری، احسان نی زن، محمدرضا قاضی، محمدحسین تفرشی، داود منادی، علی دینه و بسیاری دیگر از هنرمندان عرصه موسیقی و سینما در این مراسم حضور داشتند.

کنارم بمان چگونه شکل گرفت

در ابتدای این مراسم موزیک ویدئو قطعه «کنار من بمان» و «دلداده» از قطعات آلبوم پخش شد. سپس میلاد مهرآوا که سابقه‌ همکاری با ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما و بسیاری ارکسترهای خصوصی را داشته، درباره چگونگی شکل گیری این آلبوم توضیحاتی داد. وی گفت: «من از کودکی با صدای سه‌تار برادرم به دنیای موسیقی علاقمند شدم. درواقع اولین جرقه‌های حضورم در موسیقی با صدای ساز او زده شد. بعدها با تشویق‌ها و حمایت هایش توانستم بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه به صورت حرفه‌ای در زمینه خوانندگی و نوازندگی فعالیت کنم.»

وی ادامه داد: «در سال‌هایی که با ارکستر سمفونیک صدا و سیما و ارکستر سمفونیک تهران همکاری داشتم، قطعات بسیاری برای خوانندگان مختلف در ژانرهای موسیقی کلاسیک و ایرانی ساخته و تنظیم کردم. از سال ۱۳۹۶ شروع به ساخت قطعاتی با صدای خودم کردم. از همان سال تا کنون بیش از ۱۶ قطعه منتشر کردم که آلبوم موسیقی «کنار من بمان» شامل قطعاتی جدید به همراه چند قطعه قدیمی با فضایی کاملاً متفاوت است. این آلبوم قرار بوده سال گذشته منتشر شود که به دلیل شیوع کرونا به امسال موکول شد.»

این خواننده درباره قطعه «کنار من بمان» نیز گفت: «یک شب به صورت اتفاقی ملودی را این کار را ساختم و تا صبح ترانه‌اش را بر اساس ملودی نوشتم. در مدت زمان یک هفته‌ای با پیانوی رضا تاجبخش، ویلنسل آتنا اشتیاقی و ویلن علیرضا دریایی کار را ضبط کردیم. با توجه به استقبالی که از این کار صورت گرفت، تصمیم به نام‌گذاری آلبوم با عنوان «کنار من بمان» گرفتم.»

در حال برنامه ریزی برای کنسرت اسفند هستم

مهرآوا در ادامه با اشاره به دیگر فعالیت های موسیقایی خود گفت: «از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای کنسرت اسفندماه هستم. که بتوانم قطعات این آلبوم و سایر قطعاتم را برای مخاطبانم اجرا کنیم. این امید را هم داریم مخاطبان با خرید آثار هنری از هنرمندان و مولفان اثر حمایت کنند. هدف من این است که ۴۰ درصد از عواید فروش این آلبوم را به بنیادهای حمایت از حقوق حیوانات اختصاص داده تا بتوانیم از این طریق همکاری هر چند کوچک با طرح عقیم سازی حیوانات که مدتی است در حال اجراست، داشته باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.