تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 21:23
کد خبر : 2503

محسن چاوشی هم همکاری با « مست عشق » را نپذیرفت

محسن چاوشی هم همکاری با « مست عشق » را نپذیرفت

سینما دیلی نوشت: بعد از آنکه دوشنبه شب همایون شجریان و سهراب پورناظری با انتشار بیانیه‌ایی از همکاری با پروژه «مست عشق» کناره‌گیری کردند، مهم‌ترین نامی که برای جایگزینی همایون شجریان و اجرای ترانه یا ترانه‌های این فیلم مطرح شد محسن چاوشی بود. چاوشی که از علاقه‌مندان اشعار مولاناست اشعار زیادی از این شاعر بزرگ ایرانی را اجرا کرده

4 4 1024x640 - محسن چاوشی هم همکاری با « مست عشق » را نپذیرفت

سینما دیلی نوشت: بعد از آنکه دوشنبه شب همایون شجریان و سهراب پورناظری با انتشار بیانیه‌ایی از همکاری با پروژه «مست عشق» کناره‌گیری کردند، مهم‌ترین نامی که برای جایگزینی همایون شجریان و اجرای ترانه یا ترانه‌های این فیلم مطرح شد محسن چاوشی بود. چاوشی که از علاقه‌مندان اشعار مولاناست اشعار زیادی از این شاعر بزرگ ایرانی را اجرا کرده و طبیعتا همکاری با فیلمی درباره مولانا و شمس برایش جذاب بوده اما خواننده «شهرزاد» به این همکاری «نه» گفت.

بهمن بابازاده ازخبرنگار موسیقی هم با انتشار این خبر نوشت:«آقای برومند (تهیه کننده مست عشق) پس از اعلام انصراف همایون شجریان از حضور در این فیلم، در تماس با محسن چاوشی از ایشان برای حضور در این پروژه بعنوان خواننده دعوت کرد. اما محسن چاوشی با جمله: «به احترام آقای همایون شجریان بهتر است در این پروژه نباشم»، از حضور در مست عشق امتناع کرد.»
این خبر حاکی است، مست عشق فیلم سینمایی به کارگردانی حسن فتحی و امید ترکاشوند و محصول مشترک ایران و ترکیه است که اکنون مراحل تولید را می گذراند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.