تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 19:42
کد خبر : 2369

مهدی ترکمن: یاد استاد متبسم در موسیقی خراسان باقی خواهد ماند

مهدی ترکمن: یاد استاد متبسم در موسیقی خراسان باقی خواهد ماند

استاد مهدی ترکمن، مدرس و پیشکسوت موسیقی ابراز تاسف کرد از درگذشت استاد محمود متبسم. همچنین با ابراز همدردی با خانواده این هنرمند فقید و جامعه هنری خراسان گفت: استاد متبسم سال های فراوان به حوزه فرهنگ وهنر این سرزمین بزرگ بهره ها و خدمات ارزشمندی هدیه کرد. اطمینان دارم جایش و هنرش برای همیشه

قالب سایت 1 1024x640 - مهدی ترکمن: یاد استاد متبسم در موسیقی خراسان باقی خواهد ماند

استاد مهدی ترکمن، مدرس و پیشکسوت موسیقی ابراز تاسف کرد از درگذشت استاد محمود متبسم. همچنین با ابراز همدردی با خانواده این هنرمند فقید و جامعه هنری خراسان گفت: استاد متبسم سال های فراوان به حوزه فرهنگ وهنر این سرزمین بزرگ بهره ها و خدمات ارزشمندی هدیه کرد. اطمینان دارم جایش و هنرش برای همیشه در هنر موسیقی منطقه خراسان، خالی خواهد ماند. مدیر مجموعه آموزشی موسیقی خوارزمی در گفت وگو با پایگاه خبری موسیقی خراسان گفت: هرچند آن طور که باید نتوانستیم از پنجه شیرین ایشان در ویولن نوازی بهره های کافی را ببریم. اما یاد او و هنر والایش همیشه در برگ های تاریخ موسیقی این خطه به یادگار خواهد ماند. ترکمن به خصوصیات اخلاقی زنده یاد متبسم هم اشاره و عنوان کرد: استاد متبسم بسیار فروتن، با اخلاق و مهربان زندگی و زیست کرد. دعا می کنیم روحش شاد ویادش ماندگار بماند.
زنده یاد استاد محمود متبسم نوازنده و مدرس ویولن و پیشکسوت موسیقی خراسان رضوی ۳۰ آبان ۱۴۰۰ در سن ۸۴ سالگی به دیار باقی شتافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.