تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 21:22
کد خبر : 2482

امین ایوبی آلبوم « پاکباز » را منتشر کرد

امین ایوبی آلبوم « پاکباز » را منتشر کرد

آلبوم موسیقی «پاکباز» با آهنگ‌سازی «امین ایوبی» منتشر شد. این مجموعه شامل یازده آهنگ است. آهنگ‌ساز درباره آن نوشته است: «کار ساخت و تنظیم قطعات پیش رو برای من به معنی تجربه و کاوش بود.این تجربه در جهت رسیدن به نوعی بیانمندی در ارتباط با درونیات و آواهایی که ریشه در زادبوم و خاطرات قومی‌ام

4 3 1024x640 - امین ایوبی آلبوم « پاکباز » را منتشر کرد

آلبوم موسیقی «پاکباز» با آهنگ‌سازی «امین ایوبی» منتشر شد.

این مجموعه شامل یازده آهنگ است. آهنگ‌ساز درباره آن نوشته است: «کار ساخت و تنظیم قطعات پیش رو برای من به معنی تجربه و کاوش بود.این تجربه در جهت رسیدن به نوعی بیانمندی در ارتباط با درونیات و آواهایی که ریشه در زادبوم و خاطرات قومی‌ام داشته و دارد. برای ایجاد و سازبندی چنین فضایی تلاشم بر این بوده که تا جای ممکن تمامی اصوات و عناصر مورد نظر را شخصا ضبط و اجرا کنم».

او ادامه داده است: «در قطعات اجرا شده با ساز آکوستیک گیتار سعی کرده‌ام بیانی نو داشته باشم. با بهره‌گیری از شیوه نوازندگی پرکاسیو آکوستیک گیتار و در مسیر ارائه‌ی‌ حال و هوای این نوع از موسیقی گام بردارم که البته خود واقفم به کاستی ها.»

در همین زمینه «همایون مجد زاده» (آهنگ‌ساز و نوازنده) درباره‌  این اثر نوشته است: «اولین آلبوم امین علاوه بر گستره‌  وسیع صدایی که ناشی از ذوق و تفکر اوست، بر توانایی خاص او در نوازندگی نیز تاکید می‌کند. او در این اثر در کنار استفاده خاص از گیتار الکتریک ، توان ویژه خود در نوازندگی گیتار آکوستیک را به نمایش می‌گذارد. نوازنده، قطعاتی از تک نوازی گیتار آکوستیک در این آلبوم به‌وجود آورده که شنونده آنها را به صورت ترکیبی از صدای چندین گیتار آکوستیک همراه با سازهای کوبه ای احساس می‌کند.»

امین علاوه بر گیتار از سازهای متعدد دیگری چون دودوک، کمانچه و کوزه در این اثر بهره برده. نوازندگی تمامی آنها به عهده خود او بوده است. استفاده از تمامی این امکانات در جهت تولید فضایی شرقی و منحصر بفرد بوده که شنونده را با خود به سفری دور‌دست و متفاوت می برد.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.