تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 20:22
کد خبر : 2662

آلبوم جدید امین جهانگیری

«عاشقانه صبح پاییزی» به صدا درآمد

«عاشقانه صبح پاییزی» به صدا درآمد
آهنگسازی این مجموعه، داستان عاشقانه بلندی است که یک قسمت ۱۶ دقیقه ای و یک قسمت ۱۹ دقیقه‌ای دارد. در آهنگسازی این مجموعه هدف اصلی پیشبرد داستان به بهترین حالت ممکن بوده و به همین دلیل گاهی از ملودی‌های محلی یا ملودی آشنای آهنگسازان نیز استفاده شده است.

عاشقانه‌های موسیقیایی یک آهنگساز جوان در آلبومی با عنوان «عاشقانه صبح پاییزی» به‌صورت دو روایت مستقل منتشر شد. روایتگری‌های عاشقانه امین جهانگیری نوازنده سنتور در آلبومی با عنوان عاشقانه صبح پاییزی در دسترس عموم قرار گرفت. این هنرمند پیش‌تر در آثاری نظیر حجاب چهره جان به همراه گروه ژاو  اثر هوشنگ کامکار به خوانندگی صبا کامکار و آلبوم جهان گذاران به آهنگسازی پشنگ کامکار و خوانندگی سالار عقیلی به عنوان نوازنده سنتور حضور داشته است. جهانگیری که با به ایرنا گفته است: آلبوم عاشقانه صبح پاییزی دو قطعه بلند در خود دارد که هر کدام روایتگر داستانی مستقل هستند که این مستقل اما دنباله دار بودن یکی از ویژگی‌های این آلبوم است. این هنرمند افزود:‌ در قسمت‌های کوتاهی از آهنگسازی این مجموعه، از ملودی‌های محلی یا ملودی آشنای آهنگسازان با بیانی متفاوت استفاده شده. حدود ده دقیقه از این آلبوم با حس و حال موسیقی مناطق جنوب کشور نظیر استان بوشهر و استان هرمزگان آهنگسازی شده و برای این آلبوم داوود شیرازی ساز سنتور ویژه‌ای از نظر کیفیت صدا و نگهداشتن کوک برای این آلبوم ساخته است.

وی در خصوص این آلبوم گفت: آهنگسازی این مجموعه، داستان عاشقانه بلندی است که یک قسمت ۱۶ دقیقه ای و یک قسمت ۱۹ دقیقه‌ای دارد. در آهنگسازی این مجموعه هدف اصلی پیشبرد داستان به بهترین حالت ممکن بوده و به همین دلیل گاهی از ملودی‌های محلی یا ملودی آشنای آهنگسازان نیز استفاده شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه این آلبوم می‌توانند به آدرس اینترنتی https://aminjahangiri.com/shop/ مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.