تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 14:33
کد خبر : 3080

«اوریشم» از اکوان منتشر شد

«اوریشم» از اکوان منتشر شد

در این قطعه نوازندگانی چون آرش پژندمقدم (درامز)، ابراهیم علوی (عود)، دارا دارایی (گیتار باس)، حمزه یگانه (کیبورد) و همایون نصیری (پرکاشن) نواخته‌اند. تولیدکنندگان این اثر درباره‌  آن نوشته‌اند: «از قدیم گفتن مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد. بر همین اساس ما هم اعتراف می کنیم این چندسال برای جلب رضایت قلبی شما

در این قطعه نوازندگانی چون آرش پژندمقدم (درامز)، ابراهیم علوی (عود)، دارا دارایی (گیتار باس)، حمزه یگانه (کیبورد) و همایون نصیری (پرکاشن) نواخته‌اند. تولیدکنندگان این اثر درباره‌  آن نوشته‌اند: «از قدیم گفتن مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد. بر همین اساس ما هم اعتراف می کنیم این چندسال برای جلب رضایت قلبی شما مخاطبین هنردوست و با درک و هوش بالای موسیقی، احساس مسئولیت و اهتمام بیشتری نسبت به شما هنرشناسان داشته‌ایم و با سرمایه عشق به آفرینش وجد بر چهره شما، تمامی ناملایمات مسیر هنری را سپری کرده‌ایم؛ حال دراین لحظه‌ی طلایی که در پیشگاه هفتمین خان رستم یعنی رسیدن به  قله صعب الوصول عنایت شماست ایستاده‌ایم و از خداوند عاشق توفیق و رضایت شما را  مجدانه خواستاریم.»

اکبر یوسف زاده با نام هنری اکوان خواننده‌‌ای جنوبی است که تا کنون چند اثر منتشر کرده که با استقبال بسیاری مواجه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.