تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 17:45
کد خبر : 3474

در 2 اثرمستقل

دو آلبوم کمتر شنیده شده از مجید انتظامی به بازار موسیقی آمد

دو آلبوم کمتر شنیده شده از مجید انتظامی به بازار موسیقی آمد
دو اثر کمتر شنیده شده استاد مجید انتظامی با نام های «محاکمه» و «زم هریر» در قالب شماره های جدید آثار موسیقایی مجید انتظامی برای سریال ها و فیلم های سینمایی پیش روی مخاطبان قرار گرفته اند.

مجید انتظامی از آهنگسازان مطرح کشوردر تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود دو مجموعه از آثار موسیقایی خود به نام‌های «محاکمه» و «زم هریر» را در دسترس علاقمندان موسیقی قرار داده است. طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده عمده فروش این آلبوم موسیقایی در بستر فضای مجازی به صورت جهانی صورت گرفته و علاقه‌مندان برای خریداری این اثر موسیقایی می‌توانند به پلتفرم‌های دارای مجوز مراجعه کنند.

آلبوم «زم هریر» مشتمل بر موسیقی‌های مجید انتظامی روی فیلم «زمهریر» به نویسندگی و کارگردانی علی رویین تن است که سال ۱۳۸۸ ساخته و حاشیه‌های زیادی هم به دنبال داشت.

«کارون»، «حرکت»، «رشادت»، «مزار»، «چرخش»، «مالیخولیا»، «امید»، «وحی»، «وداع آخر»، «ذهن آشفته»، «فریاد اعتراض»، «شعف»، «تعالی»، «کجا رفته‌ای»، «خسته دل»، «زم هریر»، «لب کارون» عنوان آثاری هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

«محاکمه» نیز عنوان دیگر آلبومی است که عمده قطعات آن مبتنی بر موسیقی متن سریال «محاکمه» به کارگردانی حسن هدایت است که در سال ۱۳۷۸ از آنتن شبکه یک سیما در دسترس بینندگان قرار گرفت.

«محاکمه (تیتراژ ابتدایی)»، «اشک وطن»، «مادام»، «سانسورچی»، «هانیه»، «اولین نفر»، «مادرم ایران»، «هدیه»، «حشمت مینوی»، «بغداد»، «پزشک احمدی»، «رعنا»، «مرغ سحر»، «روایت یک خودکشی»، «محاکمه (تیتراژ پایانی»، «رویای گذشته»، «پدر»، «جلال»، «اشغال»، «بازجویی»، «جستجو»، «حمله»، «هرج و مرج»، «مختاری»، «ترور»، «توطئه»، «واقعه مسجد گوهرشاد»، «تم محاکمه برای پیانو و قانون»، «تنهایی»، «به دنبال یار»، «روایت» عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم منتشر شده‌اند. این آهنگساز پیشکسوت موسیقی دانش آموخته کنسرواتوار برلین هم است. وی در برلین زیر نظر اساتیدی همچون کارل اشتاین و لوتارکخ آموزش دید. او مدت‌ها با ارکستر فلارمونیک آلمان و ارکستر سمفونیک برلین همکاری کرد. انتظامی در آن سال‌ها به عنوان سولیست آبوا، در شهرهای مختلف فرانسه و آلمان به روی صحنه رفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.