تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 - 14:56
کد خبر : 3801

با صدور احکام اعضا و رئیس برای دوره جدید؛

انجمن صنفی موسیقی خراسان رضوی آغاز به کار کرد

انجمن صنفی موسیقی خراسان رضوی آغاز به کار کرد
با صدور احکام اعضای هیئت مدیره و رئیس انجمن صنفی موسیقی خراسان رضوی، این انجمن در دوره جدید رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی موسیقی خراسان، مجمع عمومی انجمن صنفی موسیقی خراسان رضوی پیش از این در آذرماه با حضور اعضا در مشهد برپا شده بود که با برگزاری انتخابات، اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره انتخاب شدند. این خبر می افزاید: با رای اعضای مجمع عمومی حامد طاهری تهرانیان، میثم افشین و امیررضا کاردار طهران به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره  انتخاب شدند که در این میان حامد طاهری تهرانیان به عنوان رئیس، میثم افشین به عنوان نایب رییس و امیررضا کاردار طهران نیز به سمت خزانه دار مشغول به کار خواهند شد. اعضای مجمع همچنین امیرحسین ظفری را نیز به عنوان بازرس انجمن صنفی موسیقی خراسان رضوی انتخاب کردند. شایان ذکر است که غلامحسین سلامی، مجتبی غلامی و بهناز میرزایی هم در مقام اعضا و بازرس علی البدل این انجمن شناخته شدند.

این خبر حاکی است، پس از برگزاری این انتخابات و طی مراحل و مراتب اداری،  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبادرت به صدور و ابلاغ احکام اعضای هیئت مدیره و رئیس این انجمن نمود. گزارش پایگاه خبری تحلیلی موسیقی خراسان می افزاید، انجمن  صنفی موسیقی خراسان رضوی در شمار انجمن های صنفی تحت قوانین  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که مشاغل و اصناف در اجرای ماده ۱۳۱ قانون کار، به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی می توانند مبادرت به تشکیل انجمن صنفی نمایند.
در این راستا انجمن صنفی موسیقی استان خراسان رضوی که از سال  1378 تشکیل شده است در مجموع متشکل از حدود ۸۰۰ عضو از فعالان عرصه موسیقی بوده که هر سه سال با برگزاری مجمع عومی
اعضای هیئت مدیره خود را انتخاب می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.