تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1400 - 20:41
کد خبر : 3812

حال عمومی استاد عثمان خوب است به شایعات توجه نکنید

سیمین سلیمانی / پایگاه خبری موسیقی خراسان

شرایط عمومی استاد عثمان پایدار است

شرایط عمومی استاد عثمان پایدار است
حال عمومی استاد عثمان مساعد و پایدار است، اگر چه به دلیل تبعات عمل سال‌های گذشته، در منزل استراحت می‌کنند. نمی‌دانیم برخی شایعات از کجا می‌آیند اما دوستداران استاد نگران نباشند.

شمس الله پونه برادرزاده استاد عثمان محمدپرست در گفت‌وگویی با پایگاه خبری تحلیلی موسیقی خراسان عنوان کرد: الحمدالله حال ایشان خوب است مشکلاتشان بیشتر نشده اما از کمتر هم نشده در واقع شرایطشان پایدار است؛ و انرژی کم ایشان به خاطر شرایط سنی استاد است.

وی ادامه داد: چند سال پیش استاد عثمان درگیری نخاع داشتند و سپس از ناحیه کمر مورد عمل جراحی قرار گرفتند و پاهای ایشان از کار افتاد و روی تخت دراز کشیده هستند اما در حال حاضر بیماری خاص دیگری ندارند.

پونه درباره خون‌ریزی از ناحیه معده که استاد عثمان محمدپرست در آواخر سال گذشته دچار آن شد و به بستری وی منجر گردید؛ عنوان کرد: آن عارضه اثر داروهایی بود که ایشان مصرف می‌کردند و شکر خدا عارضه معده که ایجاد شده بود حل شده و در حال حاضر در این زمینه مشکل رفع شده است.

وی ضمن تشکر از دوستداران این پیشکسوت موسیقی نواحی که جویای احوال استاد عثمان محمدپرست هستند، با اشاره به برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی بیان کرد: جای نگرانی نیست ولی متأسفانه شایعات وجود دارد و خب نمی‌دانیم این شایعات از کجا ساخته می‌شود. روزی همه ما خواهیم رفت ولی درست نیست برای فردی که در این وضعیت است، شایعه‌سازی می‌کنند، این موضوع خانواده و دوستداران ایشان را نگران می‌کند.

پونه گفت: خود من اواخر در اکسپوی دبی حضور داشتم و دو هفته در ایران نبودم اما بارها دوستدان به من زنگ می‌زدند و پیام می‌دادند که این خبر به ما رسیده آیا و.اقعیت دارد یا خیر؛ خب طبیعتا این موضوعات باعث نگرانی می‌شود و این شایعه سازی‌ها دور از شان هر انسانی است.

عثمان محمدپرست، معروف به عثمان خوافی یا عثمان پونه، پیشکسوت دوتارنواز خراسانی است. ابتدای سال جاری نشان سفیر مدرسه‌ ساز نیز از سوی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به این استاد موسیقی مقامی اعطا شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.