تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 21:14
کد خبر : 2922

تأمین و رفع احتیاجات ضروری اعضای صندوق اعتباری هنر

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه بدون‌ِبهره به اصحاب فرهنگ‌وهنر

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه بدون‌ِبهره به اصحاب فرهنگ‌وهنر
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به تحقق اعطای تسهیلات قرض الحسنهِ بدون بهره برای اصحاب فرهنگ و هنر با حداقل تضامین، از ارسال اسامی ۶۳۰ متقاضی دریافت این تسهیلات به بانک عامل خبر داد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به تحقق اعطای تسهیلات قرض الحسنهِ بدون بهره برای اصحاب فرهنگ و هنر با حداقل تضامین، از ارسال اسامی ۶۳۰ متقاضی دریافت این تسهیلات به بانک عامل خبر داد. سیدمجید پواحمدی با اشاره به جزئیات ارسال لیست ۶۳۰ متقاضی تسهیلات، گفت: اصحاب فرهنگ و هنر بدون تردید از جایگاه ویژه‌ای برای توسعه فرهنگی و اجتماعی در کشور برخوردار هستند. در همین راستا حمایت از این قشر فرهیخته، توزیع عادلانه منابع و کم کردن دغدغه‌های معیشتی و درمانی آنها از جمله اهدافی است که صندوق اعتباری دنبال می‌کند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: تحقق بخش مهمی از این اهداف با اعطای تسهیلات قرض الحسنه و بدون بهره با تمرکز بر استان‌های کم برخوردار در نتیجه همکاری صندوق و بانک عامل به عنوان اولین بانک بدون شعبه میسر شده است. وی تصریح کرد: این تسهیلات به منظور تأمین و رفع احتیاجات ضروری اعضای صندوق اعتباری هنر در چارچوب مقررات بانکی با حداقل تضامین و با استفاده از منابع اعتباری‌ صندوق اعتباری هنر در بانک عامل پرداخت می شود. مدیرعامل صندوق اعتباری هنر افزود: مبلغ تسهیلات پرداختی با توجه به پیشنهاد معاونت های ذی ربط، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها، خانه های تخصصی و با درنظرگرفتن شرایط متقاضی در کمیته اعتبارات تعیین و از مبلغ  هشت میلیون تومان و به صورت ضروری و معیشتی شروع خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.