تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 21:26
کد خبر : 3056

خانه موسیقی تنها نهادی است که باید بر آموزش موسیقی نظارت داشته باشد

خانه موسیقی تنها نهادی است که باید بر آموزش موسیقی نظارت داشته باشد

مدیرعامل خانه موسیقی گفت: خانه موسیقی تنها نهادی است که باید روی آموزش موسیقی نظارت داشته باشد و در این امر هیچ تعارف و انعطافی نداریم. به گزارش خانه موسیقی، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی در یک برنامه رادیویی درباره نظارت ها بر آموزش موسیقی، گفت: خانه موسیقی تنها جایی که می‌تواند و حق دارد

مدیرعامل خانه موسیقی گفت: خانه موسیقی تنها نهادی است که باید روی آموزش موسیقی نظارت داشته باشد و در این امر هیچ تعارف و انعطافی نداریم.

به گزارش خانه موسیقی، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی در یک برنامه رادیویی درباره نظارت ها بر آموزش موسیقی، گفت: خانه موسیقی تنها جایی که می‌تواند و حق دارد از نظر قانونی بر این مسئله نظارت داشته باشد. زیرا کار تخصصی است. کسی دیگر نمی‌تواند این کار را انجام بدهد و بعد هم با شورایی ۴.۵ نفره نمی‌توانیم بر روی همه رشته‌ها نظارت کنیم. ما در بحث آموزش اصلاً نباید تعارف کنیم، بخش زیادی از مشکلاتی که امروز در موسیقی‌مان داریم به آموزش مربوط می‌شود. این‌که کسی بتواند از طریق رابطه آموزشگاه بگیرد و بعد یکسری افرادی که واجد صلاحیت نیستند درس بدهند، دقیقاً مانند این است که روی رستورانی هیچ نظارتی نباشد و هر غذایی را با هر کیفیتی به مردم بدهد. خب چند نفر هم که در این میان مسموم می‌شوند. پس این نظارت‌ها مهم است و ما می‌خواهیم این نظارت را انجام بدهیم که نیازمند یکسری زیرساخت است. 

نوربخش گفت: ما الان نمی‌توانیم در شهرستان‌ها بگوییم همه به تهران بیایند و در فلان روز آزمون بدهند. خب این سخت است، زیرساخت هم هزینه دارد زیرا متعلق به ما نیست، متعلق به مجموعه‌ای است که در اختیار ما می‌گذارد و هزینه‌ای که افراد می‌پردازند متعلق به ما نیست، مال آن زیرساخت‌هاست. دوم این‌که استادِ محترمی را دعوت می‌کنیم که چند ساعت یا چند روز باید در آن‌جا بیاید و برای امر نظارت وقت بگذارد، خب ما وقتی فرصت این‌ها را می‌گیریم باید حق‌الزحمه‌ای هرچند کوچک پرداخت شود. 

نوربخش با اشاره به برخی انتقادات در خصوص اخذ وجه برای آزمون صلاحیت تدریس گفت: این بی‌انصافی است که فکر کنیم خانه موسیقی از این راه درآمدی کسب می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.