تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400 - 17:31
کد خبر : 1076

دكتر صفي پور

‎استقبال از فعالیتهای آموزشی به سرعت در حال افزایش است

‎استقبال از فعالیتهای آموزشی به سرعت در حال افزایش است

‎مدیر کل دفتر توسعه و آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در بازدید از مجموعه پردیس هنر اردیبهشت در جریان فعالیت ها و ظرفیتهای آموزشی این مجموعه قرار گرفت. ‎علی اکبر صفی پور  ضمن تاکید بر لزوم سرمایه گزاری بخش خصوصی به منظور توسعه آموزشهای هنری گفت: امیدواریم با مهار شیوع کرونا و

‎مدیر کل دفتر توسعه و آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در بازدید از مجموعه پردیس هنر اردیبهشت در جریان فعالیت ها و ظرفیتهای آموزشی این مجموعه قرار گرفت.
‎علی اکبر صفی پور  ضمن تاکید بر لزوم سرمایه گزاری بخش خصوصی به منظور توسعه آموزشهای هنری گفت: امیدواریم با مهار شیوع کرونا و واکسیناسیون گسترده شاهد رونق دوباره آموزشگاه آزاد هنری به خصوص در حوزه موسیقی باشیم.
‎وی همچنین با بیان این نکته که استقبال از فعالیتهای آموزشی در حوزه هنر به سرعت در حال افزایش است افزود:‎با استقبال خانواده ها و جوانان از فراگیری آموزه های هنری شاهد رشد و رونق آموزشگاه هنری هستیم.
‎دکتر صفی پور در ادامه ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته و مثبت ارزیابی کردن امکانات نرم افزاری و تجهیزات مجموعه یاد شده ادامه داد: برای افزایش راندمان و بازدهی آموزش لازم است تا از تکنیک ها و تکنولوژی روز آمد بهره بیشتری برد.
‎مدیر کل دفتر توسعه و آموزش در ادامه با حضور در جمع مدیران و مدرسان پردیس هنری اردیبهشت افزود : در آینده شاهد این خواهیم بود که حتی با از بین رفتن شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت های روزمره در زندگی اجتماعی ما توسط اینترنت و فضای مجازی انجام خواهد شد و آموزش های هنری نیز از این قاعده جدا نخواهد بود.

در این دیدار جواد روشندل معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، ساسان امید دبیر هیات نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری و فرهاد حیدری رییس اداره آموزش نیز حضور داشتند.

‎‎شایان ذکر است دکتر صفی پور صبح امروز به منظور افتتاح هنرستان هنرهای زیبای دختران مشهد به این شهرسفر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.