تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 - 19:25
کد خبر : 3665

خوانندگان پاپ با وزیر ارشاد درد دل کردند

خوانندگان پاپ با وزیر ارشاد درد دل کردند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با جمعی از خوانندگان و تهیه‌کنندگان موسیقی کشور درفضایی صمیمی از نزدیک پای صحبت این قشر از هنرمندان عرصه موسیقی نشست.

محمد مهدی اسماعیلی  وزیر ارشاد  در دیدار صمیمانه با خواننده گان که دوشنبه دی‌ماه در سالن اجتماعات وزارت‌خانه برگزار شد، پس از شنیدن دغدغه‌ها و پیشنهادات مطرح شده از سوی تمامی حاضرین در این جلسه، برگزاری این نشست را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مهمترین دستاورد این نشست شنیدن مسائل و مشکلات این قشر هنری بدون واسطه و به صورت مستقیم از زبان هنرمندان این بخش است. اسماعیلی در ادامه با اشاره به اینکه در سفرهای استانی برای شنیدن مسائل و دغدغه‌های هنرمندان به دورترین روستاهای کشور سفر می‌کند، افزود: من به واسطه مسئولیتی که بر عهده‌ام گذاشته شده حتما باید گوش شنوای مشکلات و دغدغه‌های شما باشم و حرف‌های‌تان را راحت‌تر و بدون واسطه بشنوم.   ر محمد حاتم پور از تهیه‌کنندگان شناخته شده موسیقی پاپ درباره این دیدار اظهار کرد: این برای ما بسیار ارزشمند بود که در جلسه یاد شده تهیه‌کنندگان و اهالی موسیقی می‌توانستند به صورت مستقیم مباحث و مشکلاتی را که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را با یک مقام عالی در میان بگذارند. چرا که در سال‌های پیش فقط تعداد محدودی از تهیه‌کنندگان و دست‌اندرکاران موسیقی چنین امکانی را داشتند که بتوانند با وزیر دیدار داشته باشند. دیداری که آن هم برای بیان مسائل شخصی بود و عموماً هم جنبه صنفی نداشت. اما خوشبختانه این فرصت خوبی بود که ما بتوانیم بسیاری از مشکلات و مسائل را با آقای وزیر در میان بگذاریم. البته این را هم بگویم جناب اسماعیلی در این جلسه تلاش کرد تا گوش شنوای این جمع باشد تا در جلسات آینده فضای دقیق‌تری برای حل مشکلات به وجود آید.

در این دیدار سالار عقیلی، محمد علیزاده، بابک جهانبخش، اشوان، محسن ابراهیم‌زاده، مهدی دارابی، رضا بهرام، علی رهبری، گرشا رضایی، مهدی احمدوند و هادی زینتی خواننده گان حاضر در این جلسه بودند. همچنین محمد حسین توتونچیان، محمد حاتم‌پور، مهدی کرد، مجید عبدی، مجتبی امینی و حامد کولیوند از قشر تهیه‌کنندگان و آرین بهاری به عنوان تنظیم‌کننده در این جلسه حاضر بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.